En ny start

en blogg om kampen mot min egna kropp

Tack!

Kategori: Mat

Tack för alla era fina kommentarer och allt stöd!! <3 ska svara imorgon, jag LOVAR! Har legat och gråtit hela dagen. Har inte orkat göra annat.

Nu ligger jag i sängen och kramar om min nalle som jag fick av min sambo. Den håller i ett rosa hjärta där det står "i love you".

image description

En osminkad & trött Linnéa.


Morgon dagen kommer bli ännu en tuff dag. Dom ringde nämligen från Löwenströmska eller vad det nu heter redan idag på eftermiddagen. Det är i alla fall där jag ska vara inlagd. Ska dit imorgon vid 11 för informationsmöte. Vad nu det innebär.


Dagens mat i bilder.
image description
Dagens frukost

Frukost: 70g Activa naturell, 1 msk kesella lätt, 3g müsli, 50g frysta hallon med kanel och psyllimfrön. 91 kcal.


image description
Dagens lunch

Lunchen: 1/2 portion havregrynsgröt, 1 dl valio laktosfria lättmjölk, 1 msk önos lågkalori äppelmos med kanel. 110 kcal.


image description
Dagens middag

Middagen: Hemmagjord spenatsoppa & ett halvt kokt ägg. Ca 155 kcal.
God natt! <3


Kommentarer

  • Nomyy säger:

    Jag håller tummar och tår för dig.

    2012-06-14 | 10:00:18
    Bloggadress: http://nomyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här: