En ny start

en blogg om kampen mot min egna kropp

Studentmottagning

Kategori: Mat

Har äntligen fått lämna lägenheten och mamma för några timmar. Frihet! Än så länge har jag inte blivit i tvingad någon näringsdryck. Lycka!

Men däremot hann hon tvinga i mig lunch innan jag blev hämtad av M och hans föräldrar. Det blev ett halvt rågbröd, 1 msk mini keso, 1/2 rökt skinka och 2 dl lågkalori blåbärssoppa. 128 kcal. Så jag kom lindrigt undan :)

Just nu sitter jag i bilen på väg till Vallentuna, vi ska på M's systerdotters studentmottagning. Dom har lovat mig att inte tvinga i mig någon mat vilket är skönt. Men M's mamma har lovat att ringa min mamma efteråt för att berätta om jag åt något eller inte. Så antingen äter jag där och slänger när ingen ser eller så äter jag inte alls. Men då kommer jag vara tvungen att ta en näringsdryck när jag kommer hem.

Dilemma! Vad tycker ni? Hur skulle ni ha gjort?

Kommentarer

  • Pro ana diary säger:

    Jag skulle nog ta lite där borta. mest sallad. sedan försöka slänga köttet osv!

    2012-06-05 | 16:16:08
    Bloggadress: http://proanadiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här: