En ny start

en blogg om kampen mot min egna kropp

Puls 48

Kategori: Allmänt

Igår när jag hade pratat med M, sagt god natt och jag skulle gå och lägga mig så tyckte mamma att jag såg yr och svimfärdig ut. Hon frågade om pappa fick ta pulsen. Jag sa att det var okej, för jag kände mig pigg och verkligen inte yr eller svimfärdig.

Han tog pulsen på mig. Hjärtat slog jämna slag var tionde slag eller nått, sedan stannade hjärtat och ibland slog det dubbel slag. Pulsen låg på 48 igår. Klockan var strax efter 23.00 på kvällen. Hatar att äta försent. Känns som om allt fett bara lagras på kroppen. Men jag var så illa tvungen. Så mamma gjorde i ordning en portion med mannagrynsgröt, önos lågkalori äppelmos, kanel och psyllimfrön. 142 kcal.

Så gårdagen landade på 510 kalorier istället, samt att jag avslutade dagen med en ångestattack. Kul. Kunde knappt sova på hela natten. Så idag är jag riktigt trött.


Kvällsmålet


Kommentarer

  • mybetterself säger:

    Du måste ta hand om dig <3 500 är ingenting! starkt jobbat!

    Svar: Jadå, jag lovar! :) Det kommer nog bli bättre sen när jag blir inlagd. Dom kollar puls och värden flera gånger om dagen. Kramar <3
    Linnea

    2012-06-18 | 15:16:11
    Bloggadress: http://mybetterself.blogg.se
  • Johanna säger:

    KÄMPA PÅ! Ge inte upp <3

    Svar: Hej! Tack, jag ska verkligen försöka! Men det är svårt.Ska följa dig på bloglovin! Kram <3
    Linnea

    2012-06-18 | 19:37:35
    Bloggadress: http://brunnbergjohanna.spotlife.se

Kommentera inlägget här: