En ny start

en blogg om kampen mot min egna kropp

På väg till landet

Kategori: Bilder på mig

God Morgon!

Sitter i bilen på väg till landet nu. Eftersom blogg.se-appen fortfarande inte fungerar för mig så tog jag med mig datorn. Trotrs att jag varken har mottagning eller internet på landet. Men vad gör man inte för att kunna uppdatera lite på vägen liksom? ;)


En trött Linnéa, vaknade 4 imorse och har inte sovit sen dess.

Har skrivit 4 stycken tidsinställda inlägg. Två som dyker upp idag och två imorgon.
Ska faktiskt bli ganska så skönt att komma iväg, även om det bara är för en natt. Har ju suttit i den där förbannade lägenheten i två veckor nu och inprincip inte gjort ett piss. Lite miljöombyte ska bli skönt. Bara sitta i gräset på tomten och ta det lugnt. Sen kanske ta en kort promenad. 

Får ju som sagt inte gå egentligen, men kan inte låta bli. Tycker det är så skönt. Mitt högra ben har ju dessutom varit bortdomnat sedan ca en vecka tillbaka. Mamma tror att det beror på att jag har så låg puls och att blodet inte pumpas runt ordentligt. 

Jag har en kompis som ska följa med också, en kollega och hennes son. Ska bli riktigt roligt. Han lär ju hålla mig sysselsatt om inte annat! Vi ska gå ner till vattnet och meta, kolla på kossorna och leka lite. Alltid trevligt!
Han är så söt, han säger att han älskar mig. Han är bara 3 år. Dom ska dock inte sova över utan åker hem efter middagen. Jag sa till henne att det kanske inte var så smart då jag får mina panik och ångestattacker framåt kvällarna. Vill inte att hennes son ska se det, hon höll med. Han är ju så liten så han förstår inte.

Dagens frukost: 70g Activa Naturell, 20g ICA lätt Kvarg, 40g Frysta Hallon, 3g Risenta Müsli med kanel och psyllimfön samt en kopp grönt té. 87 kcal.

Dagens frukost.

Det lär inte bli så mycket mer uppdateringar på mat och kalorier förens imorgon eftermiddag/kväll då vi kommit hem från landet. Men som sagt, 4 stycken tidsinställda inlägg väntar. 

Nu ska jag försöka sova lite, vi hörs sen <3
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: