En ny start

en blogg om kampen mot min egna kropp

På landet nu - tidsinställt inlägg (mitt första)

Kategori: Frågor och Svar

Nu borde vi vara på landet. Åkte ju vid 10.00 imorse och det tar ca 2 timmar med bilen.
Ska ju regna hela dagen idag och imorgon så jag vet inte riktigt vad jag ska sysselsätta mig med..
Visserligen så följer ju kompisen och hennes son med upp, så jag håller mig nog sysselsatt med att leka med honom! Jobbigt bara att jag inte har något internet eller mottagning på telefonen på landet. Samt att blogg-appen fungerar fortfarande inte.

Tänkte att jag skulle göra några tidsinställda inlägg så ni har något att läsa om fram tills imorgon kväll när jag är igen. Så därför ska jag besvara på dessa frågor nedan.Kommer kanske inte göra 15 stycken inlägg, men jag kan i alla fall börja!

  1. WHEN IS THE LAST TIME YOU EAT FAST FOOD?
  2. WHAT FOOD IS YOUR WEAKNESS?
  3. DO YOU HAVE AN EATING DISORDER?
  4. WHEN DID YOU FIRST DECIDE TO LOSE WEIGHT?
  5. ARE YOU VEGAN OR VEGETARIAN? IF SO, HAS THIS HELPED YOU LOSE WEIGHT?
  6. WHAT'S YOUR ULTIMATE GOAL WEIGHT? WHEN DO YOU EXPECT TO REACH IT?
  7. ARE YOU LOSING WEIGHT IN A HEALTHY OR UNHEALTHY WAY?
  8. WHAT DO YOU NORMALLY EAT?
  9. YOUR FAVORITE THINSO BLOG AND WHY!
  10. WHAT WAS THE HARDEST THING YOU GAVE UP DURING THIS WEIGHT LOSS?
  11. DID PEOPLE EVER MEAKE COMMENTS ABOUT YOUR WEIGHT IN A NEGATIVE WAY?
  12. YOUR WOKOUT ROUTINE?
  13. DO YOUR PARENTS KNOW YOU'RE TRYING TO LOSE WEIGHT? DO THAT CARE?
  14. DO YOU BINGE? IF SO, EXPLAIN WHY YOU THINK YOU DO.
  15. WHY DO YOU REALLY WANT TO LOSE THIS WEIGHT?


Fråga 1: WHEN IS THE LAST TIME YOU EAT FAST FOOD?
Sist jag åt snabbmat var nog i London när jag var där i maj med min sambo, mamma och hans mamma. Vi var på Camden matmarknad och jag tog mini-creps i strut med smält nutella, färska jordgubbar och krossade hasselnötter. 

/ Linnéa <3

Kommentarer

  • mybetterself säger:

    Hoppas att du får det mysigt på landet. Ibland kan det vara bra att komma ifrån all teknologi. Det låter väldigt gott! <3

    Svar: Det var faktiskt helt okej, eller det var väldigt mysigt och skönt att komma bort från storstaden. Lite miljöombyte är ju aldrig fel :)Ja, det var sjukt gott! Men ångesten var mindre rolig efteråt! ;) Kram
    Linnea

    2012-06-16 | 16:04:58
    Bloggadress: http://mybetterself.blogg.se

Kommentera inlägget här: