En ny start

en blogg om kampen mot min egna kropp

Mitt liv är ett helvete

Kategori: Mat

Har precis ätit frukost med mamma. Hon försökte tvinga i mig dubbelt så mycket yoghurt än vad jag brukar äta och en halv knäckemacka. Jag vägrade!

Åt hälften av yoghurten och slängde mackan. Jag vägrar gå upp.

Hon vill att vi ska åka till ks (Karolinska) men jag är 22 år så hon kan inte tvinga mig! Dessutom skiter jag i landet i helgen. Tänker inte bli gödd som någon jävla ko.

Frukosten (åt som sagt inte allt)
Landar på ca 104 kcal, men ingen morgon promenad.

Kommentarer

  • mybetterself säger:

    Stackars. :( Jag hoppas att det blir bättre.

    2012-06-01 | 11:15:12
    Bloggadress: http://mybetterself.blogg.se/
  • Sara säger:

    Stå på dig! <3



    Sv: Du har ju min drömkropp, såg bilderna längre ner! Damn girl! <3



    Ja, det är nog en bra idé att bara ta en lugn helg. Det blir det för mig också, tycker vi förtjänar det så vi kan ta nya tag! :)

    2012-06-01 | 11:40:13
    Bloggadress: http://wannathinlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här: