En ny start

en blogg om kampen mot min egna kropp

Jag har kontroll

Kategori: Allmänt

Nu är jag påväg hem igen. Tog en tallrik med lite mat, men åt bara salladen, melonen och några av vindruvorna. Känns väldigt bra! Drack vatten och var inte ens sugen på vin eller liknade.

Till efterrätt var det typ huuur många tårtor som helst! Två cheesecakes, en frozen cheesecake, två kladdkakor och en prinsesstårta. Men jag blev bara äcklad. Tog en kopp kaffe och nöjde mig med det.

Jag känner att jag har kontroll. Ingen har tjatat på mig och jag har fått välja själv.

Det ska dock bli väldigt skönt att komma hem igen. Hade inte orkat en minut till. Har gråten i halsen. Vill bara hem till sängen och byta om till mjukiskläder <3
Har ju varit vaken sen 3 inatt. Känner att jag behöver vila nu..

Kommentarer

  • Pro ana diary säger:

    hur kan du ta kort på allt utan att någon märker? super duktig är du i allafall, att inte vara sugen är grymt! :)

    2012-06-05 | 20:09:06
    Bloggadress: http://proanadiary.blogg.se/
  • mybetterself säger:

    Gud vad stark du är! Bra jobbat tjejen! ;)

    2012-06-05 | 23:00:28
    Bloggadress: http://mybetterself.blogg.se/

Kommentera inlägget här: