En ny start

en blogg om kampen mot min egna kropp

Frågestund!!

Kategori: Frågor och Svar

Tänkte passa på att ha en liten frågestund.
Alla frågor är välkomna, det finns inga dumma frågor. Right?! 

Vad ni än vill veta, fråga så lovar jag att svara!
Frågestunden avslutas på måndag vid lunchtid. 

Hoppas att ni ställer lite frågor, ni kan fråga vad ni vill. Om mig, behandlingen som jag ska gå eller om bara allmänna saker. Jag vet att jag har fått en del nya läsare som säkert undrar vem jag är. Så tveka inte!
Tycker bara att det är kul!


Stora kramar! <3

Kommentarer

  • Emma säger:

    När blev du diagnotiserad med anorexia?

    Om du är tvungen att äta något onyttigt (dvs godis, glass osv), vad väljer du då?

    Vem står dig närmast?

    Massa kramar

    Svar: Nu har jag svarat på din fråga i bloggen :) Svarade direkt där så att alla kan ta del av svaret :) kramar och tack!
    Linnea

    2012-06-16 | 11:24:25
    Bloggadress: http://anothermistaketoyou.blogg.se
  • Pro ana diary säger:

    Vad är ditt BMI? <3

    Svar: Nu har jag svarat på din fråga i bloggen :) Svarade direkt där så att alla kan ta del av svaret :) kramar och tack!
    Linnea

    2012-06-16 | 11:38:29
    Bloggadress: http://proanadiary.blogg.se
  • Pro ana diary säger:

    Hur blir det med bloggen när duu är på behandlingshemmet? Man kan inte ha kontakt med dig på något sätt eller? :(

    Svar: Nu har jag svarat på din fråga i bloggen :) Svarade direkt där så att alla kan ta del av svaret :) kramar och tack!
    Linnea

    2012-06-16 | 11:40:33
    Bloggadress: http://proanadiary.blogg.se
  • te säger:

    hur är det med ert sexliv? förlåt för lite för privat fråga men jag tänker bara, om du är obekväm med din kropp blir det svårt att låta någon komma så nära då? jag har nämligen problem med detta och tycker så synd om min kille haha

    Svar: Nu har jag svarat på din fråga i bloggen :) Svarade direkt där så att alla kan ta del av svaret :) kramar och tack!
    Linnea

    2012-06-16 | 12:51:01
  • A säger:

    Hur lång har din viktminskningsperiod varit? Var det någon gång kilona rasade? <3

    Svar: Nu har jag svarat på din fråga i bloggen :) Svarade direkt där så att alla kan ta del av svaret :) kramar och tack!
    Linnea

    2012-06-16 | 13:58:19
    Bloggadress: http://rutigalakan.blogg.se
  • Emma säger:

    Vad tycker din sambo om att du ska bli inlagd och hur mår han efter allt det här?

    Svar: Nu har jag svarat på din fråga i bloggen :) Svarade direkt där så att alla kan ta del av svaret :) kramar och tack!
    Linnea

    2012-06-17 | 12:38:21
  • Linnea säger:

    När blev du sjuk i din ätstörning?
    Hur kommer det bli med bloggen när du är inlagd?

    Svar: Nu har jag svarat på din fråga i bloggen :) Svarade direkt där så att alla kan ta del av svaret :) kramar och tack!
    Linnea

    2012-06-17 | 15:55:35
    Bloggadress: http://www.harviljamenintekraft.blogg.se

Kommentera inlägget här: