En ny start

en blogg om kampen mot min egna kropp

Fråga nummer 2.

Kategori: Frågor och Svar

Fråga 2 - WHAT FOOD IS YOUR WEAKNESS?
Jag har flera svagheter. Älskar egentligen allt som är sött.
Choklad, glass, bakelser, tårtor, cupcakes.. Ja, you name it!! Men har lyckats relativt bra med att övervinna detta sötsug under de senaste månaderna. Måste medge att jag är väldigt stolt över mig själv.



Förut kunde jag trycka en marabou-kaka på en kväll, eller gå till ICA och köpa mig chips, dip och cola och trycka i mig allt under fredagen i min ensamhet. Det var riktigt illa ett tag. Var riktigt beroende. Men det har jag kommit över nu.

/Linnéa <3

Kommentarer

  • mybetterself säger:

    Jag är precis likadan! Jag älskar allt som heter socker, fett och salt. :/

    Men man lär sig efter ett tag.

    Svar: Haha ja choklad och bakelser är så sjukt gott! Men jag är glad att jag blivit av med sötsuget. Nu nöjer jag mig med cola zero och tugummi! Kan tipsa om Extra white citron, är helt beroende. Kram
    Linnea

    2012-06-17 | 09:47:50
    Bloggadress: http://mybetterself.blogg.se

Kommentera inlägget här: