En ny start

en blogg om kampen mot min egna kropp

Fråga 6

Kategori: Frågor och Svar

Fråga 6 - WHAT'S YOUR ULTIMATE GOAL WEIGHT? WHEN DO YOU EXPECT TO REACH IT?


Min målvikt.. Ja, jag har haft många under den här perioden.
Till en början var det 47 kilogram. Men kände mig inte fin i det, det passade inte på mig. Var fortfarande tjock och ful. 
Sen blev det 45 kilogram, fortfarande inte nöjd. Fortfarande tjock.
Klädde på mig och testade 42 kilogram, det satt inge bra det heller. Passade liksom inte. Hängde tillbaka.
Satte upp 40 kilogram som mål. Nådde det. Det passade perfekt! Astajt. Så snyggt. Satt som gjutet. 
Dessvärre höll inte omvärden med. Därav inläggningen och varför jag bott hos mina föräldrar.

Det ironiska med det hela är att jag gått ner minst två kilogram till sedan jag flyttade in här. Utan motion. Så jag tror att jag väger runt 37-38 kilogram nu. Men jag tycker fortfarande att det klär mig, som handen i handsken.
Jag är nöjd. Mitt mål ÄR nått.  


/ Linnea <3

Kommentarer

  • mybetterself säger:

    Gud vad skönt! Grattis! :)

    Svar: Tack! Men den här drömmen spricker ju nu. Om ganska exakt 12 timmar..! Åh nu fick jag panik!!! Har inte hunnit läsa din/era bloggar idag, 31 posts på bloglovin. Så jag ska lägga mig och ha lite kvälls-läsning nu och hoppas på att ångesten lägger sig! <3
    Linnea

    2012-06-19 | 19:24:28
    Bloggadress: http://mybetterself.blogg.se

Kommentera inlägget här: