En ny start

en blogg om kampen mot min egna kropp

Död

Kategori: Bilder på mig

Så jävla trött på det här pissvädret! Ångesten är på topp dessutom. Har inte gått en promenad sedan i fredags vid lunch. Tack vädergudar, tack familjen.

Det enda dom tjatar om är mat mat mat. Jag vill inte ha! Gråter hela tiden.

Just nu ligger jag i sängen med mamma och fick en glad överraskning! Se bilden längst ner i inlägget. (mobil bloggar)
Jag har en springa mellan låren även fast jag ligger ner. Det är lycka för mig. Fan heller att jag ska gå upp!

Vid 2 tiden ska jag i alla fall få gå ut på en kort promenad. Vi ska kolla lite på Stockholm maraton vid kungsholmsstrand. Skönt att få komma ut, trots vädret..! :)

Vad ska ni göra idag? <3

Kommentarer

  • mybetterself säger:

    Grattis till framgången! Det är låångt kvar tills mina lår gör så. Jag ska se på opera idag! SJUKT KUL! :D

    2012-06-02 | 12:31:37
    Bloggadress: http://mybetterself.blogg.se/

Kommentera inlägget här: