En ny start

en blogg om kampen mot min egna kropp

Dagens intag

Kategori: Mat

Ska gå och lägga mig nu. Orkar inte skriva så utförligt vad jag har gjort / ätit idag.
Kan i alla fall nämna att jag har varit med M hela dagen och bara tagit det lugnt. Varit på ICA med mamma och handlat det sista inför inskrivningen samt varit och fikat hos M's föräldrar. 

Dom har en våg. Kunde inte låta bli att väga mig. 
Hade precis ätit middag, hade massa kläder på mig samt inte gått på toa innan.
Vägde 39 kilogram. Räknar minus 1 kilogram för att räkna lite i underkant. 
38 kilogram, BMI 14,8. Kan det stämma eller är jag helt ute och cyklar då?

Frukost: 50g Activa Naturell, 40g ICA lätt kvarg, 40g Frysta Hallon, 2g Risenta Müsli med kanel och psyllimfrön. 80 kcal.


Dagens
frukost

Lunch: 2 dl hemmagjord spenatsoppa och 60 ml päronad (brämhults). 94 kcal.


Dagens
Lunch

Middag: Min egengjorda pastasås på röda linser, 20g mini keso, 30g ekologiska blandade bönor, 2 körsbärstomater & 10g rödlök. 126 kcal.

Dagens Middag

Nu ska jag krypa ned i sängen och försöka få sova ut för en gångs skull. Är så trött på att vakna flera gånger om natten och knappt kunna somna om. 

Hoppas ni har haft en bra måndag.
Kramar <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: