En ny start

en blogg om kampen mot min egna kropp

2012-06-19

Kategori: Allmänt

God Morgon!

Har precis ätit frukost med min lilla syster och pappa. Snart ska jag iväg till frisören för att klippa mig. Det var typ hundra år sedan och jag måste passa på innan jag läggs in.

Idag är det mycket som det ska fixas och donas med. Ska packa, klippa mig, lämna in byxor som ska sys upp, mani- och pedikyr med mamma, fika på systers jobb, åka till hötorgshallen för att handla mat samt förbereda mig mentalt på detta helvete som jag har framför mig. 

Ska även försöka hinna med att träffa M idag. Men jag vet inte om jag orkar. Allt blev så jobbigt igår hos hans föräldrar. Dom visade ingen empati för femöre. Tror att det var därför jag tappade modet till att sova hemma med honom. Vill nog egentligen bara vara själv idag. Själv i min egna lilla bubbla. En sista gång. 

Två bilder från imorse..



..Vill inte förlora denna kropp!

Förlåt om mina inlägg är tjatiga och jag är enformig. Men just nu är det här det enda jag kan tänka på. Kanske inte så konstigt i och försig. Ni förstår säkert. Jag lovar att jag ska bli bättre på att variera mig i bloggen sen.

Senare idag ska jag lägga upp en bild på nya håret samt dagens outfit, kanske lite roligare!
Sen hade jag även tänkt att göra mitt första videoinlägg. Men det kommer upp imorgon förmiddag.

Uppdaterar sen när jag kommer hem från frisören, nu måste jag gå och göra mig i ordning! 
Puss <3


Kommentarer

  • mybetterself säger:

    Du är jättefin! Jag förstår om du inte vill bli av med den! :)

    Svar: Tack fina du <3 Hoppas verkligen att det tar lång tid att gå upp.. haha! Kram <3
    Linnea

    2012-06-19 | 12:28:52
    Bloggadress: http://mybetterself.blogg.se

Kommentera inlägget här: