En ny start

en blogg om kampen mot min egna kropp

2012-06-15

Kategori: Outfits

God morgon!

Jag har varit vaken ett tag, ätit frukost och suttit på balkongen.
Funderat och så. Har tackat ja till platsen på Capio, dom ska ringa på måndag nästa vecka om vilken dag jag ska läggas in. Fan vad det tog emot. Vill ju egentligen inte. Men jag gör det som sagt för mammas skull.

Idag ska jag och mamma in till stan för att fixa lite saker inför inläggningen. Jag vill känna mig redo. Först så ska vi till M's syster, hon jobbar på en skönhetssalong. Ska dit för att färga samt plocka mina ögonbryn. Dom blir så himla blekta på sommaren. Syns knappt!

Efter det så ska jag möta upp en gammal kollega för en fika och sedan blir det shopping för fulla muggar! Massa som ska fixas och köpas. Sen när vi kommer hem ska vi ha lite spa, annsiktsmask, klippning och måla naglarna. Kan nog bli en väldigt bra dag med andra ord! Känns som om det behövs med tanke på hur turbulent den senaste veckan har varit.

Igår hade jag flera panik/ångest attacker. Slog mig själv i ansiktet, magen och på benen. Låg på golvet och bara grät, skrek och hyperventilerade. Så dåligt mår jag för tillfället. Så lite vill jag bli inlagd. Vill verkligen inte gå upp i vikt. Känner mig så fin som jag är nu, kan dom inte bara förstå det?

Nu måste jag skynda mig! Har tid 12:10. Här kommer dagens outfit.








Byxor/Cheep Monday, Linne/H&M, Kavaj/ZARA

Vi hörs sen fina ni! <3

Kommentarer

  • Pro ana diary säger:

    Så jävla snygg du är!

    Svar: Tack <3 Kramar
    Linnea

    2012-06-15 | 12:41:36
    Bloggadress: http://proanadiary.blogg.se
  • v säger:

    hur fin som helst!

    hur mycket väger du nu? :)

    kram

    Svar: Tack <3 Jag har ingen aning, dom tog min våg för typ två veckor sen :/ Men när jag var hos läkaren förra måndagen så vägde jag 40 kilo med kläder. Har ingen aning om jag gått upp eller ner :( Och shit vilken kropp du har!!! Har lagt till dig på bloglovin.
    Kramar
    Linnea

    2012-06-15 | 13:35:59
    Bloggadress: http://skinnnylovin.blogspot.se/
  • Mi säger:

    Fina du är så smal at jag blir rädd för dig. Minns när du skrev till mig och frågade om råd för att gå ner i vikt för någon månad sen, och känner mig dum. Du äter för lite åh blir så orolig förlåt förstår att de inte är något du behöver höra kanske mer än vad du gör från dim mamma å så men ville säga bara att jag bryr mig. Föörsök att ät lite mer du kommer inte gå upp i vikt för det, kramar

    Svar: Är jag verkligen så smal? Ser inte det själv, jag tycker du är så otroligt mycket smalare och finare än mig!Jag äter mycket mer nu än vad jag gjorde förut, och så får jag ju inte gå heller så gör ju knappt av med något :P visst, jag lurar med mig mamma ut på alla möjliga utflykter men ändå! Går knappt nått, ligger bara hemma. Så jag känner mig bara tjockare och tjockare för varje dag som går. Blir äcklad varje gång jag ska äta, både av maten och mig själv..
    Tack!! Det betyder verkligen jätte mycket, behöver allt stöd jag kan få nu när jag ska bli inlagd och så. Jag försöker varje dag, men det är svårt. Så otroligt svårt! Vet inte hur jag ska klara mig på sjukhuset, kommer få ett psykiskt nervsammanbrott.
    Är det okej om jag mailar mitt nummer till dig så jag kan smsa dig om det blir extra jobbigt på sjukhuset? Du får mig verkligen att må bättre!
    Kramar
    Linnea

    2012-06-15 | 22:23:57
    Bloggadress: http://hitmeonemoretime69.blogspot.com
  • Nomyy säger:

    Du är verkligen jättefin. Kommer du att få läsa bloggar när du är inlagd? Eller får du bara ha mobilen?
    Kramar!

    Svar: Tack <3 Jag vet faktiskt inte, jag frågade om jag fick ha med mig min dator och det sa dom ja till i alla fall. Men i broschyren står det att man inte får ha med sig dator.
    Jag tänker läsa era bloggar i smyg, antingen under täcket på kvällen när alla sover eller när jag är på toa eller liknande! haha :) tänker inte överge er, och jag tänker absolut att fortsätta blogga! Dom har sagt att jag får göra det så länge jag inte skriver om dom som jobbar där, de andra patienterna osv. Så det borde inte vara några problem :)
    Stora kramar <3
    Linnea

    2012-06-16 | 10:39:04
    Bloggadress: http://nomyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här: