En ny start

en blogg om kampen mot min egna kropp

2012-06-12

Kategori: Allmänt

God morgon!

Sitter för tillfället på balkongen och äter min frukost. Började bråka med A och mamma. Orkar inte bo här längre! Om allt går som det ska imorgon på capio, då flyttar jag hem. Eller nej, jag flyttar hem i vilket fall.

Snart ska jag iväg till sumpan för att hämta ut nya p-piller. Har bara en månad kvar och jag känner att det är lika bra att passa på. Nu när jag ändå är sjukskriven, har så svårt att komma ifrån jobbet.

Jag tänker inte äta någon lunch idag, alla jobbar så ingen kan kontrollera mig, så jag passar på! Istället ska jag möta upp en god vän för fika och sedan ska jag ta mig en lång härlig promenad!

Någon som är ledig som bor i Stockholmsområdet som vill haka på? Vore kul att träffa någon av er :)

Nu ska jag fortsätta kämpa med den här helvetes frukosten!

Puss

Kommentarer

  • Pro ana diary säger:

    Jag skulle gärna vilja, men bor hela 1 timma ifrån :( wä..

    2012-06-12 | 10:36:34
    Bloggadress: http://proanadiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här: