En ny start

en blogg om kampen mot min egna kropp

2012-06-11

Kategori: Bilder på mig


Halloj!
Har en sådan där dag idag. Då allt känns fel. Vill bara gråta. Har gråtit. Ångest.
Allt är fult, jag är ful. Tjock & äcklig.

Tror att det beror på paniken inför onsdagen. Ska på mitt första behandlingsmöte på Capio. Känns sådär faktiskt.
Vill ju egentligen inte men jag gör det för min familjs skull. Det enda jag hoppas på är att jag får väga mig. Hatar att leva i denna ovishet. Någon som vet om man får väga sig där? Eller är det något dom kräver att man ska göra under möterna? För att se om det går åt "rätt" håll det vill säga. Rätt för dom, fel för mig.
Vill verkligen inte gå upp i vikt. Nu när jag äntligen nått mitt mål.
Mamma ska åka till jobbet om ca 1-2 timmar. Då blir jag helt själv, funderar på att ta en liten promenad. Passa på att röra på mig när ingen är hemma liksom. Får ju egentligen inte gå. Helst ska jag sitta hemma i lägenheten hela dagarna. Otroligt tråkigt om jag får säga det själv!
image description
Min äckliga kropp. Måste lägga upp dessa bilder som motivation.
Motivation till att inte gå upp. Magen är svullen. Hatar mig själv.
image description
Värst är nog ändå mina ben, tjocka & dallriga.

Förlåt för deprimerande inlägg. Men har ingen annanstans att skriva/prata av mig. Så ni får stå ut, tyvärr!
Nu ska jag snart börja med lunch. Är inte hungrig, behöver inte äta. Finns gott om fett på denna kropp.
Mulet har det blivit också, jag som tänkte passa på att sola lite på bryggorna idag. Antar att promenad är bättre! Bara det inte börjar regna, då bryter jag ihop totalt.
Hoppas att ni har en bättre start på veckan! <3

Kommentarer

  • Ami säger:

    Jag tycker att du har en otroligt fin kropp. Verkligen <3

    2012-06-11 | 11:50:10
    Bloggadress: http://deardagbok.devote.se
  • mybetterself säger:

    Jag önskar att jag kunde se ut som du. :(

    2012-06-11 | 12:52:47
    Bloggadress: http://mybetterself.blogg.se/
  • Linnea säger:

    Sv: Förlåt jag visste inte att jag sagt det en gång tidigare!;] Ja, vi får hoppas det.

    Nej, det är otroligt viktigt att man får en bra kontaktperson. Annars blir det bara värre!



    Ja, okej, då förstår jag! Hoppas det blir bra för dig iaf!:)

    Jo, jag har hört det. Massa kramar till dig!



    Jag har inget med BUP att göra eftersom jag är 18!;/<3

    2012-06-11 | 13:15:48
    Bloggadress: http://harviljamenintekraft.blogg.se/
  • Pro ana diary säger:

    Oh bam! Din kropp är ju perfektionen själv bruden! Jag tror jag är kär.. Damn!

    2012-06-11 | 15:50:26
    Bloggadress: http://proanadiary.blogg.se/
  • Emma säger:

    Tycker inte att du är fet någonstans, däremot tycker jag att du är väldigt fin!



    Kramar

    2012-06-14 | 12:41:42
    Bloggadress: http://anothermistaketoyou.blogg.se/
  • Alexandra säger:

    Det gör verkligen ont att se dig förfalla på det här sättet. Du Som var en sån vacker ung tjej! Inte kan du leva såhär. Det är inte livskvalitet. Du duger som du är. Du är fantastiskt vacker! Hoppas du blir frisk snart så du får kraften och livsglädjen tillbaka!!

    Svar: Hej Alex! Ska bli inlagd imorgon så det blir nog bättre snart, tack för att du tog dig tid att skriva till mig. :) Egentligen fick inte Sarah ge ut min blogg så jag skulle uppskatta om du inte lämnar den vidare eller så. Kram
    Linnea

    2012-06-19 | 00:17:11

Kommentera inlägget här: