En ny start

en blogg om kampen mot min egna kropp

2012-06-09

Kategori: Allmänt

Hej kära läsare!
Förlåt för dålig uppdatering senaste veckan! Men det blir lätt så när man sitter i en lägenhet hela dagarna med sin kära mor, tyvärr.
Dagen har varit hur skön och avslappnad som helst. Gick upp vid 8 tiden och åt lite frukost (det vanliga) sedan hade jag lite spa. Duschade och fixade med mig själv i typ 2 timmar. Underbart!
Vid 12 åt vi lite lunch hemma. Slapp näringsdrycken! Tack och lov ;) så det blev en smoothie och en knäckemacka med hommus och tomat.
Sedan åkte jag och mamma in till stan och shoppade eftersom att allt är för stort. Det blev ett par byxor, ett par shorts och en kofta. Så nu har jag något att sätta på mig.
Eftersom jag slapp näringsdrycken så var jag tvungen att ta ett litet mellanmål.. Så det blev en liten yoghurtglass i gallerian. Åt inte allt dock.
Nu sitter vi nere på bryggan och ska snart gå på invigningen av en ny restaurang som öppnar nästa vecka. Dom ska typ bjuda på snittar och liknande, perfekt! Kan äta jätte lite :)
Än så länge ligger jag på +331 kcal och då har jag inte räknat promenaden i stan (var i stan i ca 4 timmar).
Vi hörs sen! :) <3
(ska försöka svara på kommentarerna ikväll)

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: