En ny start

en blogg om kampen mot min egna kropp

Summer

Kategori: Allmänt

God morgon!
 

Vilken underbar sommarmorgon! Vaknade vid 6 idag, gick upp gjorde lite sit-ups duschade och gjorde mig i ordning inför dagen. Sedan tog jag en lugn promenad i det härliga sommarvädret samt gick till Ica och köpte nybakat bröd åt M. Överraskadehonom med frukost på balkongen. Mycket uppskattat :) älskar att skämmbort honom!
 
Till frukost blev det samma som igår för min del. Lite mindre mängd dock, frukosten landade på 133 kcal.
 
M är i duschen för tillfället och när han är klar så ska vi åka till hans föräldrar, dom blev nämligen inte klara med altanen igår. Så jag kommer tillbringa dagen i solen! Måste ju passa på! :)
 
Hoppas ni får en härlig dag! Kramar
 
 

Kommentarer

  • mybetterself säger:

    Vad mysigt det låter! :) Gosigt!

    Svar: Ja, det var super mysigt :)) kram
    Linnea

    2012-07-04 | 19:06:40
    Bloggadress: http://mybetterself.blogg.se

Kommentera inlägget här: