En ny start

en blogg om kampen mot min egna kropp

Paniken växer sig allt starkare

Kategori: Bilder på mig

Usch. Har ångest, panik över helgen. Ska snart åka till landet med mamma och pappa. Vill jag verkligen det här?

 

Går omkring med en klump i magen, tryck över bröstet. Panik över att dom kommer tvinga i mig mat som jag inte vill äta. Vill strunta i det, men sitter redan i bilen.

 

Mamma tvingade mig att göra en macka att äta till lunch. Blä! Hatar bröd, det lägger sig som en stor degklump i magen. I min väska ligger det nu en macka. Ett ljust bröd, en havrekuse med skinka, tomat och gurka. Dubbel. 212 kalorier. Var av självaste brödet består av 187 kalorier. Funderar på att bara äta halva. Skulle kännas så mycket bättre då. Ja, så får det bli!

 

Eftersom att jag ska till landet så kommer bloggen bli lidande fram till måndag någon gång. Har ju ingen mottagning där. Det suger! Jag ska även svara på alla kommentarer som trillat in de senaste dagarna, men det blir först på måndag då jag har tillgång till en dator!

 

Hoppas ni får en skön och härlig helg! Styrkekramar

Kommentarer


Kommentera inlägget här: