En ny start

en blogg om kampen mot min egna kropp

En dag senare

Kategori: Bilder på mig

 
Sen jag åkte hem från sjukhuset så har jag varit så himla glad, lycklig! 
Jag tror att det är därför bloggen har blivit lidande, det är så mycket att göra hela tiden att det knappt finns någon tid.
 
Somnade ju i solen igår, men idag har det lagt sig! Skönt! Inte kul att gå omkring och se ut som en kräfta. 
 
 
 
Igår så var jag så himla trött. Sov flera gånger under dagen. Hela eftermiddagen låg jag i soffan och slö kollade på tv. Det var riktigt länge sen jag bara la mig ner och kopplade av.
 
Här kommer i alla fall två bilder maten från igår. Mellanmål & middag.
 
Mellanmål: 1 rågkuse med makrill. 156 kcal. 
Förlåt för äcklig bild..
 
Middag skulle jag äta själv, undebart! Behövde inte bli något med en massa kolhydrater. 
Så det blev: En portion mannagrynsgröt med kanel och lågalori äppelmos. 142 kcal.
 
Totalt in: 590 kcal
Jag räknar ju inte ut längre eftersom jag inte får gå och röra på mig för mycket. Men jag tog två promenader igår. Så det känns väldigt bra :)
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: