En ny start

en blogg om kampen mot min egna kropp

2012-07-07

Kategori: Mat

God morgon!

 

Känns som detta inte kommer vara någon bra dag över huvudtaget. Mår redan dåligt. Har redan ångest över frukosten jag precis ätit med mamma på balkongen. Trots ångestdämpande. Skit också.

 

Magen är som en ballong och det känns som om jag kommer börja gråta när som helst. Skulle vilja fasta resten av dagen men det lär ju aldrig gå. Alla i familjen kollar varje steg jag tar.

 

Frukosten bestod i alla fall av: 150g yoggi mini (blåbär), 40g Ica lätt kvarg, 12g risenta müsli, 25g frysta hallon med kanel och psyllimfrön. 131 kcal. Hoppas ni får en bättre start på dagen! <3

Kommentarer

  • Ami säger:

    Vad tar du för ångestdämpande? Tycker du det fungerar bra? Kram

    Svar: Sv: Jag tar theralen tror jag dom heter, ja dom fungerar riktigt bra! Man tar dom ca 30 minuter innan måltid. Kram
    Linnea

    2012-07-07 | 10:28:03
    Bloggadress: http://Http://DearDagbok.devote.se
  • Ami säger:

    Aww de är ju helt rosa. De har jag också ätit tidigare. :)

    Svar: Haha, ja dom är riktigt fina!Tycker du att dom fungerade bra för dig? :)
    Linnea

    2012-07-09 | 19:32:20
    Bloggadress: http://deardagbok.devote.se
  • Ami säger:

    Jo jag tyckte de fungerade ganska bra både mot ångest och för mina sömnproblem när jag var yngre.. Nu har min ångest blivit så mycket starkare och går inte att kombinera med bara theralen men jag tar ibland theralen tillsammans med starkare doningar.

    Svar: Okej, skönt att du har något som fungerar i alla fall :) Får du dålig hy av theralen? Kram
    Linnea

    2012-07-09 | 19:35:59
    Bloggadress: http://deardagbok.devote.se

Kommentera inlägget här: