En ny start

en blogg om kampen mot min egna kropp

Trötter

Kategori: Allmänt

Dagen igår gick riktigt bra! Minskade med 4 hg. Känns okej med tanke på att det inte blev någon träning för min del igår.

Jag jobbade ju som sagt mellan 8 - 16.30, sedan var det bara raka vägen in till stan för att gå på min första lektion i Grafisk Design. Var så otroligt nervös då jag har så dåligt självförtroende. Var verkligen jobbigt att gå dit själv. Men jag började prata med nån kille ganska snabbt och nervositeten gick över, tack och lov!

Träffade många härliga människor och jag känner på mig att det här kommer bli 10 extremt roliga veckor! Vi har redan fått en gruppuppgift som ska vara klar till den 19 mars. Ska bli spännande att se hur det blir.

M kom och hämtade mig vid 20.45 på Sveavägen. Hade aldrig orkat åka kommunalt hem. Så creed till honom. Han bara överraskade mig, hade ingen aning om att han skulle komma :) Åkte förbi E på en cigg och berättade lite om första dagen. Sen var det bara hem till sängen, tror att jag somnade runt 22 tiden. Så skönt!
Jag var verkligen trött igår. Men det är väl inte så konstigt med tanke på att jag hade jobbat hela dag samt gått omkring och varit nervös. För att sedan åka till skolan och vara där i nästan 3 timmar.

Men idag är jag pigg tack vare att jag gick och la mig så tidigt. Sen tror jag även att det kan bero på att solen har tittat fram nu på eftermiddagen. Gick ut och rökte nyss, utan jacka, och jag frös inte. Välkommen våren!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: