En ny start

en blogg om kampen mot min egna kropp

Onsdag = vila

Kategori: Allmänt

Har tränat måndag & tisdag så det blir vila och myskväll med sambon. Han har jobbat kväll tre dagar i rad nu så det ska bli skönt att bara vara och bli ompysslad.

På imorgon blir det hårdträning igen, samma sak på fredag. På fredag kväll åker vi dessutom till landet över helgen. Mys! Ska gå en lång promenad på lördagen, minst 1 timme och 30 minuter!

Vågen visade 50,3 imorse, jag litar på den. Testade nämligen ett par byxor innan jag gick till jobbet och jag bara tappade dom! För ca 1-2 veckor sedan så kunde jag i alla fall ha dom på mig.

Ikväll lägger jag upp bilder på bloggen, dock inga ansiktsbilder. Ni förstår antagligen varför :) ska även försöka hitta några gamla bilder så att ni får se hur jag såg ut innan jag började min viktresa. Ska ju gå ner minst 3 kg till innan sommaren. Blir så taggad när mer och mer kläder blir förstora, då märker man iaf att man är på väg åt rätt håll. Till och med mina bh:ar börjar bli förstora..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: