En ny start

en blogg om kampen mot min egna kropp

Om man ändå kunde spola tillbaka tiden

Kategori: Allmänt

Usch och fy! Nej, den här dagen har varit hemsk. Önskar att jag kunde spola tillbaka den. Vägde 50 kg exakt imorse, kommer knappast gått ner något till imorgon. Snarare gått upp ett kilo. Fy fan. Har ätit som en häst idag. Fick dåliga besked på jobbet, är därför.
Jag kommer inte få jobba kvar efter sommaren då mitt kontrakt går ut. Hade hoppats på fast anställning men det är anställnings stopp!?

Så idag har jag ätit gröt till frukost (vilket jag gör alla dagar). Till lunch blev det lax och pasta + en semla.. Middag, pasta igen och en semla till... Mamma och pappa var över på middag. Pappa hade såklart köpt med sig semlor och jag kunde inte säga nej. Så jävla smal!! Nu har jag helt och håller sumpat Giovanni dieten. Men får ta nya tag imorgon och inte ät nått förutom lite gröt och frukt. Jag ska klara det här! Jag förtjänar inte mat på en vecka. Borde kunna leva av allt jag ätit idag ett bra tag framöver. Misslyckande = Lihena.

Ska iaf köra några övningar innan jag går och lägger mig. Tjing!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: