En ny start

en blogg om kampen mot min egna kropp

New Day. New Start.

Kategori: Allmänt

Halloj!

Det känns mycket bättre idag. Känns som om jag är oövervinnlig! Kanske inte på matfronten och så, har fortfarande ångest sen igår. Men jag ska ju till gymmet idag och träna järnet! Sen blir det varma koppen till lunch och endast lite kyckling till middag.

Hur som helst, jag har otroligt mycket på gång nu.
Har sökt en introduktions kurs på Berghs "Grafisk Design" som startar i slutet av februari, ska till NY i mars med M och så ska jag till London i maj för att kolla på en skola som heter London College of Fashion. Spännande!

Ska även kolla på lägenheter när jag är i London, ska ju kanske flytta dit till nästa höst för att plugga och jobba så det kan ju vara bra att veta vad priserna ligger på. Det bästa är att M ska flytta med, han ska plugga till pilot i Oxford. En make som är pilot = Gratis resor! Åh jag kan inte vänta!!

Vill så gärna att det ska hända nått kul i mitt liv. Vill bli något. Någon. Vill inte vara den tjejen som bara gick i gymnasiet med medelbetyg. Nej, nu ska det bli ändring. Ska verkligen klara det här.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: