En ny start

en blogg om kampen mot min egna kropp

Ingen koll

Kategori: Allmänt

Åh, jag är så otroligt dålig. Har inte haft någon koll på Giovanni's dieten. Måste ta tag i det.
Men varje dag ligger jag mellan 100-400 kcal. Så det känns ändå okej. Jag har hyfsad kontroll.

Idag blir det träning! Ska köra 1 timme eller mer på crossen, hoppas bara att någon är ledig. Dem har en tendens att vara upptagna varje gång jag går ner till gymmet?! Slutar alltid med löpning/powerwalk.

Sitter på jobbet nu, känner mig lite sådär i magen om jag ska vara ärlig. Tog en duclo igår innan jag gick och la mig och känner att den börjar värka. Har redan gått en gång.

Frukosten bestod av havregrynsgröt med kanel och äppelmos. Mums! Älskar att äta en ordentlig eller iaf nyttig frukost. Man står sig länge och det minskar risken för hets. Än så länge ligger jag på 153 kcal.

Till lunch blir det frukt och miniyoghurt. Känns nyttigt & det är ju dessutom negativa kalorier, det är aldrig fel.
Ska försöka hinna ut och gå en kort promenad på lunchen också. Eftersom det inte blev någon i morse. Det blåste och det var snöblandat regn. Skönt att våren är påväg!

Har iaf som mål idag att hamna på ca -500 kcal. Till middag ska jag bara äta ett ägg för att få i mig protein och en kiwi (negativa kalorier igen).

Jag SKA se den jävla 4an innan veckan är slut! Mina delmål går ju åt helvete.. Dessutom känner jag mig tjockare än någonsin. Tjockare än när jag började min viktminskning. Jag har gått ner 8 kg så förstår inte hur det är möjligt.

Nåja. Nu ska jag bli smal. Ska vara fin i sommar, smal. Kommer aldrig vara den vackra, fina, snygga tjejen mellan mig och mina vänner. Alla är runt 175 cm långa, långa fina ben. Så har vi mig på fjuttiga 160 cm. Så jag kan väl iaf få vara smalast?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: