En ny start

en blogg om kampen mot min egna kropp

Gråter

Kategori: Allmänt

Mår så otroligt jävla dåligt just nu!!! Till frukost blev det fibergröt och det är ju både bra och nyttig start på dagen.

MEN sedan gick det utför..

Bento låda till lunch = yakiniki, miso soppa, 5 bitar sushi och en massa ris. Vill inte ens tänka på hur många kalorier det kalaset gick på.

Middagen åt vi hos M's föräldrar, det skulle bli fisk ock sallad vilket kändes bra. Men nej när vi kommer hit så ska dom åka och köpa pizza. Tog en barn pizza och åt kanske halva, den simmade i fett. Känner mig så äcklig! Vill bara spy, mår illa.. Har ätit runt säkert 800 kcal idag, vill inte ens räkna.

Har inte tränat idag heller, bara gått en promenad på ca 45 minuter och det är ju ingenting om man tänker på hur mycket jag har proppat i mig. Ska göra övningar när jag kommer hem! Ska försöka spy också.

Vill fasta men det är så svårt att komma undan lunchen på jobbet, någon som har något tips?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: