En ny start

en blogg om kampen mot min egna kropp

Fail

Kategori: Allmänt

Fredagen gick både bra och dåligt. På jobbet satt jag och halvsov halva dagen, tror att jag tog ut mig för mycket på gymmet! :p haha! Känns skönt ändå.

Åkte till kista efter jobbet för att hitta ett par jeans då alla byxor har blivit förstora, men hittade inte ett skit!! Så irriterande, ska göra ett nytt försök imorgon. Då blir det stan. Ska köpa nya träningsskor och jeans. Jag bröt ju ihop såklart för att jag inte hittade några jeans och det slutade med hets och godis i massor.

Hur som helst, skulle på tjejmiddag vid 7 tiden och då blev det fööör mycket mat, efterrätt och vin! Suck. Blir så trött på mig själv. Jag känner mig helt värdelös. När jag kom hem så var jag jätte full och hade ångest så jag stoppade fingrarna i halsen och spydde. Då mådde jag iaf lite bättre och när jag vägde mig i morse så visade vågen 50,8 kg. Förstår inte hur det kunde bli så? Jag har säkert gått upp dom kilona idag. Har haft över M's föräldrar och syskon på lunch och fika. Det var trevligt men det blev mer godis, sötsaker, läsk och onyttigheter.. kommer vakna upp 5 kg tyngre imorgon. Depp. Funderar på att gå och spy?

Aja, nu ska jag vara lite social med M.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: