En ny start

en blogg om kampen mot min egna kropp

Delmål

Kategori: Allmänt

Bättre sent än aldrig! Hade ju som delmål att väga 51 kg den sista januari. Dag väger jag 50 kg vilket betyder att jag har nått mitt första delmål!

Nästa mål är att jag ska väga 49 kg den 15 februari. Är tveksam till om jag kommer att klara det. Men blir nöjd om jag får se 4an den här veckan :)

Har ju börjat med Giovanni dieten och är inne på andra dagen. Denna dag slutade på 403 kcal, vilket känns bra. Ska ju äta 500 kcal men desto mindre ju bättre? ;)

Imorgon får jag äta 300 kcal och planen ser ut såhär:
Frukost, gröt
Lunch, varma koppen
Middag, en påse mini morötter.
Sen går jag ju fram och tillbaka till jobbet och bara där bränner jag ca 250 kcal. Men men, kanske unnar mig något gott imorgon kväll.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: