En ny start

en blogg om kampen mot min egna kropp

Dagens IN & UT

Kategori: Mat

Känner att jag har varit väldigt positiv på senaste tiden. Många glada inlägg. Tror att det beror på att våren är påväg och jag går hyfsat stadigt neråt. 

Frukost: Fibergröt, 140 kcal
Lunch: Mild lättyoghurt med frukt, 80 kcal
Middag: Soppa eller gröt, max 100 kcal

Mamma ska ju med hem efter jobbet för, vi ska till min morfars grav idag. Det var tre år sen han gick bort.
                                                                 Älskar dig morfar <3
Sen efter det så ska vi hem till mig och äta middag samt rensa min garderob. Det behövs! Har så otroligt mycket kläder som jag aldrig använder. 

På motionsfronten ligger jag ju inte på plus sidan precis. Blev varken morgon promenad eller en promenad på lunchen. Detta beror på slasket och snön. Men nu har nästan allt smält bort så det blir iaf en promenad hem!
Sen ska jag även försöka hinna med att dammsuga och göra lite styrkeövningar ikväll när mamma har gått.


 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: