En ny start

en blogg om kampen mot min egna kropp

Dagen i stort

Kategori: Träning

Härliga fredag! Veckorna bara flyger förbi och våren kommer bara närmre och närmre. Det känns verkligen i luften.

Idag ska jag på dejt med M. Ska bli mysigt, var länge sen vi hade en helkväll på stan.
Vi ska ut och äta på restaurang och gå på bio. Skönt!

Dagens intag:
Frukost: Mannagrynsgröt, 170 kcal
Lunch: Mini yoghurt och frukt, 120 kcal
Middag: Thaimat, ca 300 kcal.

Ska inte äta något ris, blir nog en stark wok eller nått, så jag håller igång förbränningen.

Vi ska iaf se safe house, den verkar faktiskt väldigt bra. Blir nog en Coca cola zero för min del, inget mer! Usch och fy för kalorier. Ska inte gå upp i vikt!!! Nu ska jag hålla hårt i min 4a. Nu ska det bara gå nedåt!

Innan dejten så ska jag träna. Blev så taggad när jag såg sifforna på vågen imorse. Gick till och med ner under dagen igår! Hade lägre kvällsvikt än jag hade morgonvikt. Nu jävlar.
Ska köra 30 minuiter kondition på löpbandet eller crossen och sedan 30 minuter styrka. Hoppas bara att någon maskin är ledig. Skulle träna förra fredagen men då var det knökfullt! Helt otroligt. Men hoppas på att det är mindre folk idag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: