En ny start

en blogg om kampen mot min egna kropp

Dag 6 - Living Hell

Kategori: Mat

Ångest över gårdagen..
Dagen gick bra fram till ca 21.00, suck! Blir så arg på mig själv..

Mat intaget igår såg ut såhär:
Frukost: Gröt, 98 kcal
Lunch: Sallad, 79 kcal
Mellanmål: Frukt, 89 kcal
Middag: 2 rostade mackor med sylt & ost, 259 kcal. JÄVLA HELVETES SKIT.

Totalt in: 525 kcal
Totalt ut: 416 kcal

Allt som allt slutade det på: 110 kcal. Låg på minus innan dom där jävla mackorna. Men enligt dieten så skulle jag ju äta 100 kcal idag så får väl vara nöjd ändå. Men det kändes så onödigt.



Idag är det iaf en ny dag med Giovanni's, dag 6. Vilket betyder att jag får äta 200 kcal. Har inte riktigt lagt upp ett matschema än men jag vet på ett ungefär hur dagen kommer att se ut.

Frukost: Havregrynsgröt med kanel, 130 kcal
Lunch: Frukt eller varma koppen
Middag: Frukt eller varma koppen

Ska även till gymmet med E efter jobbet, ska köra kondition i ca 1 timme och även lite styrka. Armar, ben och mage tror jag. Kommer hamna på minus idag, det är jag nästa 100% säker på.
Sen har vi ju även mina dagliga promenader fram och tillbaka från jobbet. Underbart!

Tycker dock inte att jag minskar något i vikt? Hade ju hoppats på att få se 4an idag men vågen visade 50,2 kg som sist. Why? Vad gör jag för fel? Äter nyttig och kalorifattig mat, går promenader varje dag och tränar minst 3 gånger i veckan. Samt att jag äter mina lepigen varje dag. Som ska ha samma effekt som efedrin..

Jaja, ska iaf vara nere på minst 48 kg innan jag åker till New York, det är om 41 dagar.
Tror ni att jag klarar det? Är det ett rimligt mål?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: