En ny start

en blogg om kampen mot min egna kropp

Dag 5 - Going on 100

Kategori: Mat

Då var det dags för dag 5 av Giovanni's. Ser fram emot det. Har redan bränt 138 kcal på väg till jobbet, så ligger på minus innan dagen knappt har börjat. Underbart!

Dagens planering ser ut såhär än så länge.
Frukost: Gröt, 98 kcal
Lunch: Varma koppen, 100 kcal
Middag: En frukt, 50 kcal

Nu efter jag har ätit gröten så ligger jag på -40, känns bra! Då kan jag äta min lunch utan dåligt samvete.
Blir en kort promenad på lunchen också och sedan ska jag till gymmet när jag slutar jobbet och sen en promenad hem. Kommer hur jag än gör, hamna på -.




Gårdagen gick bra BTW! Hamnade på 340 kcal, fick ju äta 400 kcal så det känns riktigt bra.

Totalt in:
631 kcal

Totalt ut:
291 kcal

Så allt som allt slutade dagen på: 340 kcal

Kommentarer


Kommentera inlägget här: