En ny start

en blogg om kampen mot min egna kropp

Dag 3 - Giovanni´s

Kategori: Mat

Än så länge så ligger mitt intag på 231 kcal om man bortser från mina två promenader på totalt 45 minuter.
Väldigt kort jag vet, men gick bara en kort sväng nu på lunchen, bara för att få njuta lite av den härliga solen.

Skulle man räkna med mina promenader så ligger intaget på 70 kcal, men ska försöka att inte äta mer än 70 kcal till middag så att jag hamnar på nästan 300 kcal prick (bortsett från motion).

Blir nog en varma koppen (potatis och purjolök) till middag, tycker det är så gott med något varmt på kvällen.

Den största utmaningen kommer ju att bli imorgon då det är alla hjärtans dag ska bli spännande och se om jag kommer att klara av att hålla mig på 400 kcal.  Får nog lov att hoppa både frukost och lunch, kanske bara äta frukt under dagen? Kan ta det problemet imorgon istället.

Känner mig faktiskt otroligt peppad till att klara hela dieten! Är inte den bästa på att slutföra de utmaningar jag antar, men det här ska jag fan i mig klara.

Kommentarer

  • Work it out säger:

    Svar: Jojojojo. Har inte hunnit kolla på dom som hörde av sig sist! Ska göra det efter morgon promenaden! kram <3

    2012-02-14 | 02:39:05
    Bloggadress: http://workitout.blogg.se/

Kommentera inlägget här: