En ny start

en blogg om kampen mot min egna kropp

Ångest blandat med kärlek

Kategori: Allmänt

God morgon!
Hoppas att ni hade en bra alla hjärtans dag igår.

Jag fick en bra alla hjärtans dag tillslut. Jag kom hem till lägenheten och M hade tänt doftljus i varje rum, det luktade så gott. På stolen i hallen satt det en nalle med ett hjärta "I Love You", han är så söt.
Gick in i vardagsrummet och frågade vart vi skulle gå, då sa han att han inte fått tag i något bord och att vi skulle köpa hämtmat. Jag blev så besviken och började gråta. Är så känslig ibland. Det var ju det vi hade bestämt, kände mig sviken. Sen när jag hade lugnat mig och skulle hoppa in i duschen för att frächa upp mig så såg jag min äckliga kropp i spegeln och började gråta igen. FAN! Varför är jag så ful och äcklig? M kom in och började trösta igen, min hjälte. Han ställer verkligen alltid upp även fast jag är världens bitch ibland. När han hade lugnat ner mig för andra gången så åkte han och köpte koreansk mat, jag tog Bibimbap. Mums!
Medan han var och handlade så klädde jag upp mig lite & dukade bordet för att kompensera upp mitt dåliga beteende. Han var glad när han kom hem, jag var glad. Lycklig över att jag har världens bästa pojkvän.

Vi satt och åt länge, pratade, skrattade. Drack champange och åt fruktsallad. Kvällen var underbar.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: